דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

תנאי התקשרות כלליים לאפליקציות yes

 

תנאי התקשרות כלליים לאפליקציות yes 

(אפליקציית + yes , אפליקציית STINGTV ואפליקציית + yes לנייד ולטאבלט)

כללי

1.1.           הסכם זה ("ההסכם") מסדיר את תנאי ההתקשרות בינך ("המנוי") לבין די.בי.אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ("החברה"), בקשר לשימוש באפליקציית yes+, באפליקציית STINGTV ובאפליקציית yes+ לנייד ולטאבלט (כל אחת מהאפליקציות תיקרא להלן, לפי העניין – "אפליקציה" וביחד – "האפליקציות").

1.2.           הינך מסכים לתנאי ההתקשרות המפורטים להלן, כפי שיעודכנו מעת לעת על ידי החברה, ומאשר אותם באמצעות אחת מהדרכים אותן תאפשר החברה מעת לעת, לרבות במסגרת התקנת אחת מהאפליקציות.

1.3.           כותרות הסעיפים נועדו לשם הנוחות בלבד, ואין לייחס להן משמעות כלשהי בפירוש ההסכם.

1.4.           הוראות ההסכם כתובות בלשון זכר לשם נוחות בלבד ומתייחסות לשני המגדרים כאחד.

1.5.           ההסכם חל בנוסף לכל מסמך התקשרות אחר שנערך או יערך בינך לבין החברה בקשר לשירותים אותם מציעה או תציע לך החברה.

 

2.       שירותי האפליקציות

2.1.          המינוי לאפליקציית yes+ ("אפליקציית yes+") והמינוי לאפליקציית STINGTV ("אפליקציית STINGTV") מאפשרים למנוי לצפות בתכנים שונים, הן תכנים הכלולים במינוי והן תכנים שמוצעים לרכישה בתשלום נפרד, ובכלל זאת לצפות בערוצי שידור שונים ("הערוצים"), בתכנים מסוימים לפי דרישה ("תכני VOD"), בספריות המאגדות תכני VOD ("ספריות VOD") ובחבילות המאגדות ערוצים ו/או תכני VOD ו/או ספריות VOD ו/או תכנים נוספים ("חבילות תוכן") (התכנים, ובכלל זאת, הערוצים, תכני VOD, ספריות VOD וחבילות תוכן יקראו ביחד - "תכנים"). בנוסף, המינויים מאפשרים צפייה נדחית ושירותים נוספים, כפי שתציע החברה מעת לעת.

2.2.          אפליקציית yes+ לטלפונים ניידים ולטאבלטים ("אפליקציית yes+ לנייד ולטאבלט") מאפשרת ללקוח אשר מנוי על שידורי הטלוויזיה בלוויין של yes או מנוי לאפליקציית yes+ ("מנוי זכאי") לצפות במכשירי טלפון ניידים חכמים (Smartphones) ובמחשבי לוח (Tablets) בתכנים, וכן מאפשרת צפייה נדחית ושירותים נוספים, כפי שאלה יהיו זמינים מעת לעת, וזאת בהתאם למינוי של המנוי הזכאי.  יתכן, שלא כל התכנים הזמינים לצפייה במסגרת המינוי לשידורי הלווין או לאפליקציית yes+ או ניתנים לרכישה בהם, יהיו זמינים לצפייה באפליקציית yes+ לנייד ולטאבלט ולהיפך.

2.3.          המינוי לאפליקציית STINGTV הינו מינוי נפרד מהמינוי לשידורי הלוויין ומהמינוי לאפליקציית yes+, ולכן בחירת ורכישת התכנים והשירותים מתבצעת בו בנפרד.

2.4.          בכפוף לאמור בסעיף ‎8.7 להלן, השימוש בכל אחת מהאפליקציות מצריך חיבור זמין ותקין לאינטרנט (חיבור סלולרי, קווי או אלחוטי) עבור כל מכשיר שעליו תותקן האפליקציה. מהירות הגלישה המינימלית המומלצת על ידי החברה מצוינת באתר האינטרנט של yes ובאתר האינטרנט של STINGTV (כל אחד מהאתרים יקרא להלן, לפי העניין - "אתר האינטרנט"). החיבור לאינטרנט הינו באחריותך ועל חשבונך, ואינו חלק מהסכם זה.

2.5.          כל אחת מהאפליקציות עושה שימוש ברוחב הפס שעומד לרשות המנוי ואיכות הצפייה בתכנים מושפעת מרוחב הפס הזמין בכל עת. יתכן כי השימוש בכל אחת מהאפליקציות ישפיע על רוחב הפס שיוותר לשימושים נוספים שתבקש לעשות באינטרנט, וכן יתכן כי שימושים נוספים באינטרנט ישפיעו על השימוש באפליקציות ועל איכות הצפייה בתכנים.

2.6.          מתכונת ותכולת השידורים, התכנים והשירותים, כפי שזו תהא מעת לעת, בכל אחת מהאפליקציות, תפורט באתר האינטרנט.

2.7.          תוכל לבחור את התכנים שתרצה בהתאם למדיניות החברה מעת לעת, וכן, שירותים נוספים מבין אלה הזמינים בכל אחת מהאפליקציות.

2.8.          במקרה שתחליט להוסיף או לבטל ערוצים יחידים, ספריות VOD, חבילות תוכן או שירותים אחרים המוצעים לרכישה בתשלום נפרד, יהא עליך לעשות זאת באמצעות אחת מהדרכים שתציע החברה, לרבות באמצעות פניה אל החברה באחת מדרכי ההתקשרות המפורטות באתר האינטרנט ("דרכי ההתקשרות"), והשינויים המבוקשים על ידך יבוצעו על ידי החברה תוך 3 ימי עסקים לכל היותר.

2.9.          החברה תהיה רשאית בכל עת לשנות את מתכונת ותכולת השידורים, התכנים והשירותים, כולה או חלקה, בכל אחת מהאפליקציות, את סוגם ואת היקפם, ובכלל זאת להוסיף שידורים, תכנים או שירותים, לבטלם, לשנותם, להציע את השידורים, את התכנים ואת השירותים השונים בתשלום או שלא בתשלום או לקבוע מגבלות או תנאים בקשר אליהם, לרבות בכל הנוגע להוספת ערוצים או להסרתם מכל חבילת תוכן או שינוי הרכב ספריית VOD, להיקף שעות השידור וזמני תחילת וסיום שידורי כל ערוץ ולשירותי צפייה נדחית. כמו כן, החברה תהיה רשאית לחייב רכישה של שירות, ערוץ או חבילת תוכן כתנאי לשימוש בכל אחת מהאפליקציות או כתנאי לרכישת שירות או תכנים מסויימים או לצפייה בתכנים מסויימים.

2.10.       החברה תהיה רשאית לבצע שינויים כאמור בסעיף ‎2.9 לעיל ללא הודעה מראש, למעט במקרים של ביטול שירות, ביטול חבילת תוכן, ביטול ספריית VOD או ביטול ערוץ, הנצרכים על-ידי המנוי באופן קבוע במועד השינוי, שעליהם החברה תודיע לך מראש, בהתאם לאמור בסעיף ‎7.7 להלן.

2.11.       כלל השינויים המפורטים בסעיפים ‎2.9 ו-‎2.10 לעיל, אינם מקימים לך זכות להפחתת התשלומים המשולמים על ידך לחברה או זכות לפיצוי כלשהו, מעבר להפסקת גביית תשלום בגין שירות, חבילת תוכן, ספריית VOD או ערוץ שבוטלו לחלוטין (האמור אינו כולל שירות ששונה או שינוי בערוץ או בתכולת חבילת תוכן מסוימת או ספריית VOD מסוימת), וששולם עבורם תשלום נפרד, וזאת החל ממועד הביטול בפועל. אין באמור כדי לגרוע מזכותך לסיים את התקשרותך עם החברה בכל עת.

2.12.       החברה תהיה רשאית לקבוע מגבלות צפייה בתכנים שונים, לרבות בחבילות תוכן, בספריות VOD או בערוצים (למשל מגבלת גיל ומגבלת שעות צפייה). בנוסף, ייתכן כי ביום כיפור או במועדים אחרים (כגון ימי זיכרון, ימי חג ומועד וכיוצא באלה), לא יתאפשר שימוש באפליקציות או בחלק מהשירותים הכלולים בהן (לרבות צפייה בחלק מהתכנים או בכולם), ולא יהיה בכך בכדי להקים לך זכות לפיצוי כלשהו או להפחתת תשלום כלשהי.

2.13.       קיימים הבדלים במאפייני השירות ובתכנים בין צפייה בשידורי הטלוויזיה בלוויין של yes לבין צפייה באפליקציות, וכן בין האפליקציות השונות.

2.14.       ייתכן, שתכנים שנרכשו בשידורי הלוויין לא יהיו זמינים לצפייה באפליקציית yes+ ולהיפך.

2.15.       ייתכן, שחלק מהמאפיינים או מהשירותים הכלולים בכל אחת מהאפליקציות (כגון איכות הצפייה בתכנים וצפייה נדחית) יהיו שונים או לא יהיו זמינים ביחס לכל התכנים ולכל השירותים.

 

3.       מכשירים תומכים

3.1.          כל אחת מהאפליקציות ניתנת להתקנה על גבי מכשירים שונים ("המכשירים"). רשימת גרסאות מערכות ההפעלה של המכשירים התומכים בכל אחת מהאפליקציות מפורסמת באתר האינטרנט. החברה תהא רשאית לעדכן את הרשימה מעת לעת.

3.2.          ייתכן כי תכנים ושירותים מסוימים הכלולים באפליקציות לא יהיו זמינים, באופן מלא או חלקי, בחלק מהמכשירים או מערכות ההפעלה.

3.3.          באחריותך לוודא כי המכשירים שברשותך מאפשרים את השימוש באפליקציה שבה אתה מעוניין.

3.4.          החברה רשאית להפסיק את תמיכתה במכשירים, במערכות הפעלה (או בגרסה שלהן) או בגרסאות מסוימות של האפליקציות, ללא הודעה מוקדמת. לפיכך, כדי להמשיך לעשות שימוש באיזו מהאפליקציות ייתכן שיהא עליך להחליף את המכשירים או לעדכן את מערכת ההפעלה או איזו מהאפליקציות.

3.5.          החברה רשאית לשלוח מעת לעת עדכוני גרסה לאפליקציות, וכן להתנות את המשך השימוש בכל אחת מהאפליקציות בעדכון הגרסה שלה.

3.6.          החברה רשאית לבצע תפעול מרחוק למכשירים.

3.7.          ייתכן שלצורך השימוש באיזו מהאפליקציות או בחלק מהשירותים הכלולים בהן תידרש לקיים חשבונות אצל צדדים שלישיים כגון Google, Apple ויצרני מכשירים מסויימים, בהתאם למכשירים שברשותך. ייתכן שללא קיום חשבונות כאמור לא תתאפשר לך גישה לתכנים או לשירותים מסוימים הכלולים באפליקציות. החברה אינה אחראית לחשבונות אלו, לפעולות או לרכישות שתבצע בהם, ואינה מספקת שירותי תמיכה בהם.

 

4.       השימוש באפליקציות

4.1.          על מנת לעשות שימוש באיזו מהאפליקציות יהא עליך לפתוח חשבון באחת מהדרכים שתציע החברה מעת לעת. במסגרת ההתקשרות תידרש למסור פרטים שונים, כפי שתדרוש החברה, לרבות שם פרטי, שם משפחה, כתובת דואר אלקטרוני פעילה, מספר טלפון ופרטי אמצעי תשלום. החברה רשאית לשנות בכל עת את הפרטים הנדרשים לשם הרשמה לכל אחת מהאפליקציות או כתנאי להמשך השימוש בהן.

4.2.          החברה רשאית להציע מעת לעת דרכי תשלום שונות בגין המינוי והשירותים השונים הכלולים בו, וכן לקבוע מגבלות על סוגי כרטיס האשראי שבהם ניתן לעשות שימוש במסגרת המינוי.

4.3.          באחריותך לוודא כי הפרטים שמסרת במסגרת ההתקשרות נכונים ומדויקים, ועליך לעדכנם, ככל שיידרש, כך שיהיו נכונים ומדויקים בכל עת.

4.4.          לאחר ההרשמה לאיזו מהאפליקציות יהא עליך לבחור סיסמה אישית, בהתאם לתנאים ולמגבלות שיוגדרו על-ידי החברה, שתשמש אותך לצורך התחברות לחשבון שלך. עליך לשמור על הסיסמה שלך ולא להעבירה לצד שלישי כלשהו.

4.5.          הינך אחראי לכל שימוש שיעשה בחשבון שלך ובשירותי האפליקציה, ובכלל זה לכל חיוב כספי כתוצאה מפעולה כלשהי שתבוצע בחשבון שלך (בין באמצעות אחת האפליקציות ובין בדרך אחרת), וזאת גם אם יעשה על-ידי גורם אחר.

4.6.          החברה רשאית לקבוע מגבלות על מספר המכשירים, סוג המכשירים, הדגמים ומערכות ההפעלה שניתן לעשות באמצעותם שימוש באפליקציה. כמו כן, החברה רשאית לקבוע מגבלות על מספר המכשירים וסוג המכשירים שבהם ניתן לעשות שימוש בו זמני באפליקציה.

4.7.          החברה רשאית למנוע לחלוטין או להגביל את האפשרות לייצא תכנים מהמכשירים שעליהם תותקן איזו מהאפליקציות למכשירים אחרים. האפליקציות מוגבלות לשימוש באמצעות כתובת IP ישראלית. בנוסף, החברה רשאית להגביל את השימוש באפליקציות לתחומי מדינת ישראל. החברה תהא רשאית לקבוע כי השימוש באפליקציית yes+ ובאפליקציית STINGTV באמצעות מספר מכשירים נייחים הרשומים על אותו מנוי יתבצע כאשר הם מחוברים לרשת מקומית (LAN) אחת ומצויים באותם חצרים, ותהא רשאית לאכוף זאת.

התנאים המלאים של המגבלות הנזכרות בסעיף זה מפורטים באתר האינטרנט, והחברה רשאית לשנותם ולקבוע מגבלות נוספות בכל עת.

4.8.          אם תעשה שימוש באיזו מהאפליקציות שלא בהתאם לתנאים ולמגבלות האמורים לעיל, תהא החברה רשאית לנתק אותך מהשירות ולגבות ממך תשלום, לרבות עבור מינויים נוספים לשירותים, ביחס לתקופה שבה עשית שימוש, או התרת לאחר לעשות שימוש, בניגוד לתנאים ולמגבלות אלה.

4.9.          החברה תקצה לך קוד ברירת מחדל שישמש כקוד אבטחה ("הקוד"). החברה רשאית לקבוע שהקוד יהיה אחיד בכל המכשירים או שיהיה קוד נפרד לכל מכשיר. תוכל לשנות את הקוד בכל עת. הקוד יאפשר פעולות שונות לרבות אישור, הפעלה או הגבלה של תכונות מסוימות כפי שיקבעו מעת לעת על ידי החברה, וכן הגבלת הזמנת שירותי צפייה שמוצעים לרכישה בתשלום נפרד או הגבלת צפייה בתכנים מסוימים בהתאם לסיווגם (ככל שקיים סיווג כאמור), שיחולו בכל המכשירים או בחלקם. מבלי לגרוע מהאמור, בכל מקרה האחריות על צפייה בתכנים היא עליך בלבד, והחברה לא תהא אחראית לצפייה בתכנים שאינם מתאימים לצופים בגיל מסוים, ולא תהיה בצפייה כאמור כדי להקים לך זכות לפיצוי כלשהו. החברה רשאית להתנות את המשך השימוש באפליקציות או קבלת שירותים מסוימים בהזנת הקוד ובאמצעי זיהוי נוספים אשר יתעדכנו מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה של החברה.

 

5.       אספקת ציוד

5.1.          החברה רשאית להציע מגוון מכשירים, שבאמצעותם ניתן יהיה לעשות שימוש באפליקציות, וכן ציוד נלווה (לרבות כבל חשמל, כבל HDMI ושלט) ("הציוד"), במכירה, בהשכרה, בהשאלה או בכל דרך אחרת, כפי שתקבע החברה מעת לעת, בהתאם למדיניות החברה, וכמפורט באתר האינטרנט.

5.2.          מבלי לפגוע בכלליות האמור בסעיף ‎13 להלן, החברה לא תהיה אחראית לנזק עקיף או ישיר שיגרם בשל תקלה בציוד, לרבות אובדן תכנים שמורים ואובדן מידע.

5.3.          החברה רשאית להציע מגוון דרכים לאספקת הציוד, לרבות באמצעות שליחות, איסוף עצמי מנקודות איסוף או ממרכזי שירות ומכירה או התקנה באמצעות טכנאי. החברה תהא רשאית להציע דרכים נוספות מעת לעת, כמפורט באתר האינטרנט.

5.4.          עלות כל אחת מדרכי אספקת הציוד תהיה בהתאם למחירוני החברה, כפי שיתעדכנו מעת לעת, או בהתאם למדיניות החברה מעת לעת. החברה תהא רשאית לחייב אותך בעלות השליחות או ההתקנה באמצעות טכנאי גם במקרה שבו תואם איתך מראש מועד לשליחות או להתקנה, ובמועד האמור אתה או מי מטעמך (שהינו מעל גיל 18) לא הייתם נוכחים בכתובת שנמסרה על-ידך.

5.5.          שכירת או שאילת ציוד

5.5.1.   ציוד שיושכר או יושאל לך על-ידי החברה יישאר בבעלות החברה (ציוד זה ייקרא בסעיף 5.5 להלן "הציוד").

5.5.2.   עליך לשמור על הציוד ולנהוג בו בזהירות. עליך לפעול בהתאם להוראות הסכם זה ולהוראות ההפעלה, ובכלל זאת להימנע מלעשות שימוש בלתי סביר בציוד, להימנע מחיבור התקנים, קבצים או תוכנות הכוללים וירוסים וקודים עוינים מכל סוג שהוא, להימנע מלתקנו, לשנותו, לפתחו או להתיר לאחר לעשות כן, ולהימנע משינוי פרטים שהיצרן או החברה תכנתו בציוד.

5.5.3.   אין להעביר את הציוד לכתובת אחרת שלא בתיאום ובהסכמת החברה מראש.

5.5.4.   בסיום ההתקשרות יהא עליך להשיב את הציוד לחברה, וזאת בתוך 30 ימים מיום סיום ההתקשרות. השבת הציוד תתבצע באחת מהדרכים שתציע החברה מעת לעת לצורך השבת ציוד, כפי שיפורטו באתר האינטרנט. בנוסף, תהיה רשאי להשיב את הציוד שלא במסגרת סיום התקשרותך עם החברה. במקרה זה, השבת הציוד תיעשה על ידך ועל חשבונך באחת מהדרכים שתציע החברה. בכל אחד מהמקרים הציוד יושב אל החברה כשהוא במצב תקין וראוי לשימוש, בכפוף לבלאי סביר.

5.5.5.   הינך אחראי לכל נזק או אובדן שייגרם לציוד מכל סיבה שהיא, למעט תקלות מכניות או אלקטרוניות שמקורן בפגם בייצור בלבד. עליך להודיע לנו מיד לאחר שיוודע לך על כל נזק או אובדן לציוד.

5.5.6.   ככל שהציוד לא יושב לחברה בהתאם לאמור בסעיף ‎5.5.4 לעיל, או במקרה שהציוד יינזק, לרבות נזקים שיגרמו כתוצאה מרטיבות, שברים, שריפה וגניבה, או במקרה של אובדן הציוד, כולו או חלק ממנו, תישא בעלות הציוד או בעלויות התיקון שלו או החלפתו, על פי הקבוע במחירוני החברה כפי שיתעדכנו מעת לעת או בהתאם למדיניות החברה באותה עת. החיוב על פי סעיף זה, יכול שייעשה באמצעות פרטי אמצעי התשלום שמסרת לחברה, בתקופת ההתקשרות ולאחריה, וזאת בכפוף לכל דין.

5.5.7.   במקרה של תקלה מכנית או אלקטרונית בציוד, שאינך אחראי לה כאמור בסעיף ‎5.5.5 לעיל, החברה תתקן או תחליף את הציוד, בהתאם לשיקול דעתה וללא עלות (למעט עלויות המפורטות במחירוני החברה כפי שיתעדכנו מעת לעת), וזאת כל עוד הינך בעל מינוי פעיל.

 

6.       התקנת ציוד

6.1.          החברה רשאית להציע התקנה של הציוד באמצעות טכנאי או באמצעות התקנה עצמית, כפי שתקבע החברה מעת לעת.

6.2.          במקרה שההתקנה תבוצע על ידי טכנאי מטעם החברה, מועד ההתקנה יתואם איתך מראש, וזאת לאחר השלמת ההתקשרות לרבות עדכון אמצעי תשלום תקין, ובכפוף לכך שלא קיימת מניעה משפטית או טכנית לביצוע התקנה כאמור. ככל שאתה יודע על מניעה כאמור, אנא עדכן אותנו. הינך אחראי להשיג כל אישור צד שלישי הנדרש, ככל שנדרש, לצורך ביצוע התקנה. התקנת הציוד תהא כרוכה בתשלום, כפי שייקבע במחירוני החברה מעת לעת, או בהתאם למדיניות החברה מעת לעת.

6.3.          התקנת הציוד בביתך, הכוללת פריסת כבלים ורישות של תשתית אינטרנט, תיעשה בתיאום איתך, אולם החברה לא תוכל להתחייב להתקנה באופן מסוים (כגון תוואי מסוים של פריסת כבלים בבית). בהסכמתך לביצוע ההתקנה בביתך, הינך מאשר את ביצוע ההתקנה באופן הנדרש. במקרה בו לא ניתן יהיה לבצע את ההתקנה, עקב נסיבות שאינן תלויות בחברה, החברה תהא רשאית לחייב אותך בתשלום בגין ביקור סרק.

6.4.          בגמר ההתקנה אנו נבדוק את תקינות הציוד ונבקש את אישורך (או אישור נציג מטעמך) לסיום ההתקנה ולקבלת הציוד.

6.5.          במקרה שהתקנת הציוד שסופק לך על ידי החברה, לרבות חיבורו לרשת החשמל, לאינטרנט ולאמצעי הצפייה שלך (מסך, מקרן וכיו"ב), תתבצע על ידך, יש לבצעה בהתאם למדריכי ההתקנה העצמית המופיעים באתר האינטרנט או בהתאם למדריכי ההתקנה העצמית שיסופקו לך על-ידי החברה.

6.6.          החברה לא תישא באחריות כלשהי להתקנת ציוד שתתבצע על-ידך שלא בהתאם למדריכי ההתקנה העצמית, או לכל נזק שיגרם בשל התקנה כאמור או בשל שימוש בציוד נלווה שלא סופק על-ידי החברה, לרבות נזק לכל רכיב, ובכלל זה נזק לאמצעי הצפייה שאליהם יחובר הציוד, לרשת החשמל ולאינטרנט.

 

7.       תעריפים ותשלום

7.1.          דמי המנוי החודשיים והתמורה עבור כל שירות אחר שיוצע בתשלום על ידי החברה, לרבות דמי שכירות בגין ציוד שהושכר לך, ערוצים יחידים, תכני VOD, ספריות VOD, חבילות תוכן, שירותים נוספים בתשלום, תשלומים בגין מכשירים וציוד נלווה, התקנה וכן כל תשלום אחר, ישולמו על ידך מידי חודש בחודשו עבור החודש שחלף (או חלק יחסי ממנו), בהתאם למחירים הקבועים במחירוני החברה, כפי שיתעדכנו מעת לעת, או בהתאם למדיניות החברה כפי שתתעדכן מעת לעת.

7.2.          הזמנת שירות מסוים אינה מוגבלת לפרק זמן מסוים, והחיוב בגין כל שירות יחל החל ממועד הזמנתו ויימשך עד לביטול השירות בפועל (על-ידך או על-ידי החברה). על אף האמור, החברה תהא רשאית להציע גם שירותים שתינתן לגביהם אפשרות של הזמנה לפרק זמן מסוים מראש.

7.3.          החיוב עבור המינוי לאפליקציה יחל במועד ההתחברות הראשוני לאפליקציה או במועד השלמת השליחות או התקנת הציוד, המוקדם מביניהם. החיוב בגין הציוד המושכר במינוי, ככל שקיים ציוד כאמור, יחל במועד קבלת הציוד.

7.4.          תחויב בתשלום עבור כל השירותים או התכנים שהוזמנו על ידך גם אם לא תעשה או לא תוכל לעשות שימוש במלוא השירותים או התכנים הכלולים במינוי, לרבות במקרה שבו אין ברשותך מכשירים תומכים. התיעוד המופיע במערכות החברה ישמש ראייה בנוגע לשירותים ולתכנים אשר הוזמנו על ידך ולתשלומים אשר בהם תחויב עבור שירותים ותכנים אלה. בכל מקרה, אי שימוש בשירותים או בתכנים שהוזמנו על ידך לא יקים לך זכות לפיצוי או החזר תשלום ששולם על ידך בגינם.

7.5.          מידי חודש יישלח אליך החשבון החודשי בגין המינוי לכתובת הדואר האלקטרוני שלך, למספר הטלפון שלך, לכתובת שמסרת או בדרך אחרת אותה תציע החברה. ניתן לצפות בחשבון החודשי גם באמצעות אתר האינטרנט ובדרכים נוספות אותן רשאית החברה להציע מעת לעת.

7.6.          פרטי אמצעי התשלום שמסרת במהלך ההתקשרות עם החברה ישמשו לצורך גביית תשלום עבור השירותים שהחברה מעניקה לך. אתה רשאי לשנות את פרטי אמצעי התשלום המשמש לתשלום באמצעות פנייה אל החברה באחת מדרכי ההתקשרות. עליך לעדכן את החברה בכל שינוי שיחול בפרטי אמצעי התשלום שמסרת לחברה, ובמקרה הצורך לספק אמצעי תשלום חלופי. אם לא תעשה כן, תהא החברה רשאית להפסיק את השירותים הניתנים לך עד להסדרת אמצעי התשלום ולפעול בכל אמצעי העומד לרשותה לגביית החוב.

7.7.          החברה רשאית בכל עת לעדכן את מחירוני החברה, ובכלל זה את גובה התעריפים ומבנה התעריפים, לרבות גביית תשלום עבור תכנים, שירות או ציוד שניתנו בעבר ללא תשלום, שינוי בסיס החיוב עבור שירותים מסוימים ושינוי התקופה אשר בגינה נגבה החיוב. החברה תודיע על כל שינוי במחיר של שירות קבוע הנצרך על ידי המנוי על בסיס חודשי או על גביית תשלום עבור תכנים, שירות או ציוד שניתנו קודם לכן ללא תשלום בדואר אלקטרוני או בדרך אחרת, לרבות במסרון, לפי שיקול דעתה של החברה, לפני כניסתו לתוקף של שינוי כאמור. "שינוי" לעניין סעיף זה – למעט שינוי הנובע משינוי בשיעור המע"מ.

7.8.          במקרה שבו לא תשלם תשלום כלשהו במועדו, אותו תשלום ישא: ריבית פיגורים בשיעור הקבוע בסעיף 1 לחוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ"א-1961, על התקופה שבין מועד התשלום המקורי לבין מועד התשלום בפועל; הפרשי הצמדה בשיעור עליית מדד המחירים לצרכן, מן המדד שפורסם לפני מועד התשלום המקורי ועד למדד האחרון שפורסם לפני מועד התשלום בפועל; וכן עמלות בגין החזר חיובי כרטיסי אשראי בהן חויבה החברה על ידי תאגיד בנקאי או מנפיק כרטיס חיוב, כתוצאה מאי התשלום במועד. במקרה של איחור בן 14 ימים ומעלה ממועד התשלום המקורי, תחויב בהוצאות גבייה בשיעור שיהיה נקוב במחירוני החברה או באתר האינטרנט במועד הגבייה, וזאת בין אם הליכי הגבייה בוצעו על ידי החברה ובין אם בוצעו על ידי משרדי עורכי דין חיצוניים.

7.9.          החברה רשאית לגבות ממך את התשלומים באמצעות אחר, וכן רשאית להסב חוב שלך לצד שלישי. צד שלישי שהוסב אליו חוב כאמור יהיה רשאי לנקוט באמצעי הגביה המותרים לפי הסכם זה לשם גביית החוב.

7.10.       החברה רשאית לדרוש פיקדון או ערובה לשם הבטחת התשלומים על ידך. אם יידרשו פיקדון או ערובה כאמור, תהיה החברה רשאית להשהות או להגביל את השימוש באפליקציות עד שתעמיד את הפיקדון או הערובה הדרושים.

7.11.       בנוסף לאמור בסעיף ‎7.8 לעיל, במסגרת הליכי הגביה יתווספו לחיובי המנוי כל ההוצאות הסבירות שינקטו לצורך גביית החוב, לרבות הכנת ומשלוח מכתבי התראה ושכר טרחת עורך הדין. כמו כן, תחויב בהוצאות שבהן תישא החברה במסגרת פעולות אכיפת תשלום, טיפול משפטי או הליך משפטי.

7.12.       אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכות החברה לגבות, בנוסף לסכומים המפורטים לעיל, הוצאות או שכר טרחה שייפסקו על ידי ערכאה שיפוטית או שיוסכם עליהם במסגרת הסכם פשרה.

7.13.       בכפוף להוראות הדין, כל הטבה או זיכוי מהחברה שתהיה זכאי להם מותנים בפירעון בפועל של התשלומים שעליך לשלם לחברה.

7.14.       כל התשלומים המפורטים במחירוני החברה כוללים מע"מ כשיעורו מעת לעת. במקרה של שינוי בשיעור המע"מ, הסכום שישולם על ידך יעודכן בהתאם לשינוי החל בשיעור המע"מ כאמור.

 

8.       צפייה נדחית

8.1.          תכנים מסוימים בחלק מהערוצים הכלולים בכל אחת מהאפליקציות ניתנים לשמירה (הקלטה) לצורך צפייה נדחית על ידך. לא ניתן לשמור תכני VOD, אולם ניתן לצרפם לרשימת התכנים המועדפים.

8.2.          התכנים שישמרו על ידך לצורך צפייה נדחית וכן התכנים שיצורפו לרשימת התכנים המועדפים שלך (שייקראו ביחד "התכנים השמורים") יישמרו בשרתים של החברה או של צדדים שלישיים עמם קשורה החברה, בארץ או בחו"ל ("שרתי האחסון").

8.3.          לצורך שמירת התכנים תקצה לך החברה קיבולת מוגבלת על גבי שרתי האחסון ("נפח האחסון הבסיסי"). החברה תהיה רשאית להציע לך לשכור נפח אחסון נוסף בשרתי האחסון תמורת תשלום חודשי ("נפח האחסון בתשלום"), בהתאם לתנאים שיקבעו על ידה מעת לעת. נפח האחסון הבסיסי ונפח האחסון בתשלום, ככל שיהיה כזה, יפורסמו באתר האינטרנט. החברה תהא רשאית לשנות מעת לעת את גודל נפח האחסון הבסיסי ונפח האחסון בתשלום.

8.4.          התכנים השמורים יהיו זמינים לצפייה למשך תקופות משתנות של עד שישה חודשים, או לתקופה אחרת שתתעדכן מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה של החברה.

8.5.          הצפייה בתכנים השמורים בכל אחת מהאפליקציות מותנית בכך שבמועד הצפייה בתוכן: אתה בעל מינוי לאותה אפליקציה; אתה מנוי באותה עת לערוץ שממנו נשמר התוכן; הערוץ שממנו נשמר התוכן נמנה עם הערוצים שמהם ניתן לבצע שמירת תכנים באותה עת; התוכן טרם נמחק (על ידי המנוי או על ידי החברה). החברה תהא רשאית לשנות מעת לעת תנאים אלה, תוך פירוט התנאים העדכניים באתר האינטרנט.

8.6.          החברה רשאית לשמור את התכנים השמורים גם לאחר שתבטל ערוץ מסוים או חבילת תוכן מסוימת, ולאפשר את זמינותם של תכנים שמורים אלה למנוי (בכפוף לתנאים המפורטים לעיל בנוגע לתכנים השמורים), אם תרכוש את הערוץ האמור או את חבילת התוכן האמורה במהלך פרק זמן מסוים שלאחר ביטולם, כפי שתקבע החברה. בנוסף, החברה רשאית לשמור את התכנים השמורים גם לאחר ביטול המינוי לאפליקציות ולאפשר את זמינותם של תכנים אלה למנוי (בכפוף לתנאים המפורטים לעיל בנוגע לתכנים), אם תחזור להיות מנוי פעיל לאותה אפליקציה במהלך פרק זמן שלאחר ביטול המינוי, כפי שתקבע החברה.

8.7.          החברה שומרת לעצמה את הזכות לאפשר הורדה (downloading) של חלק מהתכנים הכלולים באפליקציית yes+ לנייד ולטאבלט, כך שניתן יהיה לצפות בהם באפליקציה זו, גם ללא חיבור לרשת האינטרנט. התכנים יהיו זמינים לצפייה כאמור לפרקי זמן מוגבלים בתנאים שיוגדרו על-ידי החברה, ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. הורדת התכנים תקטין את נפח האחסון הזמין במכשיר.

 

9.       ביטול הזמנה, ביטול המינוי או שינוי השירותים הכלולים בו

9.1.          החברה רשאית לאפשר לך להפסיק את המינוי באופן זמני לתקופה שבין 30 ימים ל-120 ימים בכל פעם, ולא יותר מ-120 ימים בכל שנה קלנדרית ("הקפאה"), או לכל תקופה אחרת בהתאם לשיקול דעתה של החברה. החברה רשאית לקבוע תקופות צינון בין הקפאה להקפאה (תקופה מינימלית לאחר סיום הקפאה עד למועד הבא בו ניתן יהיה לבצע הקפאה נוספת). במקרה של הקפאה החברה תהיה רשאית לחייב אותך בתשלום עבור הציוד ששכרת מהחברה.

9.2.          הינך רשאי בכל עת לבטל את המינוי לשירותי החברה באמצעות מסירת הודעה לחברה, בעל פה או בכתב, באחת מדרכי ההתקשרות. בנוסף, הינך רשאי בכל עת לעדכן את השירותים הכלולים במינוי, הניתנים להוספה ולביטול, ובכלל זאת להפסיק שירות הנצרך על ידך אשר בגינו נגבה תשלום נפרד. אי שימוש בשירותים או מחיקת האפליקציות אינם מהווים ביטול מינוי או הפסקת שירות כאמור.

9.3.          ביטול הזמנה של כל אחד מהשירותים הכלולים באפליקציות או במינוי, לרבות ביטול המינוי כולו או ביטול הזמנה שעניינה שכירת, השאלת או רכישת הציוד, תיעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו.

9.4.          בכפוף להוראות הדין, ואלא אם נקבע אחרת, החברה תמלא אחר בקשתך לביטול המינוי או לשינוי או לעדכון השירותים הכלולים בו בתוך 3 ימי עסקים מעת קבלת הבקשה. עם ביטול המינוי או הפסקת שירות כלשהו תפסיק החברה לחייב אותך בגינם. לצורך ביטול המינוי, עדכון או הפסקת שירות כלשהו החברה רשאית לדרוש ממך להזדהות באמצעות ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי המשמש לתשלום עבור המינוי, או בכל דרך אחרת.

9.5.          במקרה של ביטול המינוי או הפסקת שירות המחויב על בסיס חודשי, תגבה ממך החברה תמורה בהתאם לתקופה בה הוענק לך השירות. מתכונת החיוב היא על בסיס יממה קלנדרית, מחצות עד חצות (למשל, אם רכשת שירות מסוים המחויב על בסיס חודשי בשעה 9 בבוקר וביטלת אותו 3 שעות לאחר מכן, החברה רשאית לחייבך בתשלום יחסי עבור יום אחד; אם רכשת שירות מסוים בשעה 21:00 וביטלת אותו 4 שעות לאחר מכן, בשעה 1:00 למחרת, החברה רשאית לחייבך בתשלום יחסי עבור יומיים).

9.6.          אם נקבע לשירות מסוים מחיר ליחידת זמן מסוימת, רשאית החברה לחייב אותך בהתאם למספר יחידות הזמן או חלק מהן שבהן הוענק לך השירות (למשל, אם רכשת שירות מסוים המוצע במחיר יומי, כפי שזה יפורט במחירוני החברה, במתכונת חיוב של 24 שעות, וביטלת אותו 40 שעות לאחר מועד הרכישה, תחויב עבור 2 יחידות של השירות האמור, כלומר תחויב פעמיים במחיר היומי).

9.7.          במקרה של הקפאה או ביטול המינוי לשירותי הלווין או לאפליקציית yes+, יוקפאו או יבוטלו באופן מיידי גם שירותי אפליקציית yes+ לנייד ולטאבלט.

9.8.          החברה רשאית לחסום באופן זמני את גישתך לאפליקציות ולשירותים הכלולים בהן, כולם או חלקם, או לנתקך מהם באופן קבוע או לנקוט בכל צעד אחר על פי דין, בהודעה מוקדמת של 7 ימים (למעט במקרים המנויים בסעיף ‎‎9.9 להלן, שבגינם החברה לא מחויבת במתן הודעה מוקדמת), במקרים הבאים: (1) הפרת תנאי מתנאי הסכם זה; (2) אי תשלום בעד שירותים הניתנים למנוי לרבות מפאת קבלת סירוב לחיוב או מספר כרטיס אשראי תקול או שאינו בתוקף; (3) אי מסירת פרטי זיהוי נכונים על ידי המנוי.

9.9.          החברה רשאית לחסום באופן זמני את גישתך לאפליקציות ולשירותים הכלולים בהן, כולם או חלקם, או לנתקך מהם באופן קבוע או לנקוט בכל צעד אחר על פי דין, כל זאת לאלתר וללא הודעה מוקדמת, במקרים הבאים: (1) כאשר ההודעה המוקדמת עלולה לגרום לנזק לחברה או לצד שלישי כלשהו; (2) מעשה הונאה, פגיעה, היזק או שימוש בלתי מורשה או בלתי סביר בשירותים או בציוד או קיומו של חשש סביר לכל אחד מאלה; (3) קיומה של מגבלה חוקית על המשך מתן השירות לרבות מגבלה שמקורה בצו של ערכאה שיפוטית או בהוראה של רשות מוסמכת או בהימנעות ממתן היתר או רישיון; (4) הפרה יסודית של ההסכם או הפרה של ההסכם שלא תוקנה תוך 7 ימים; (5) נקיטת הליכי חדלות פירעון כלשהם כנגד המנוי; (6) לצרכי תחזוקה טכנית או שדרוג המערכת.

 

10.   פרסום

10.1.       החברה רשאית להציג במסגרת האפליקציות פרסומות, מודעות ומידע מסחרי ואחר של החברה עצמה או של צדדים שלישיים ("פרסום"), לרבות פרסום מותאם אישית, בכל אופן שהוא, לרבות בטקסט, בתמונה ובקול, במהלך שידור התוכן, לפני שידורו ולאחר שידורו.

10.2.       פרסום של צדדים שלישיים אינו מהווה המלצה או עידוד מטעם החברה לרכישת השירותים או המוצרים המוצעים במסגרתו.

10.3.       האחריות לפרסום של צדדים שלישיים, לרבות לתוכנו, לפרטי המידע הנכלל בו, לאמיתותו ולזכויות למוצג בו היא על הצד השלישי בלבד והחברה לא תישא באחריות כלשהי בקשר לכך.

 

11.   שימוש במידע ומדיניות פרטיות

11.1.       החברה או מי מטעמה רשאים לאסוף, להחזיק ולעבד את סוגי המידע הבאים:

11.1.1.    מידע הנמסר על ידי המנוי - במהלך ההרשמה לשירותי החברה ובמהלך השימוש בהם, וכן במסגרת פניות שונות לחברה, עליך למסור מידע אישי אודותיך (בין היתר - שם פרטי ושם משפחה, מספר תעודת זהות, כתובת דואר אלקטרוני פעילה, מספר טלפון, פרטי כרטיס אשראי תקף וכיו"ב). לא חלה עליך חובה חוקית למסור מידע זה, ומסירתו תלויה ברצונך ובהסכמתך. עם זאת, מסירת מידע שגוי או אי מסירת מלוא המידע הנדרש, עלולות למנוע ממך את ההצטרפות לשירותי החברה או את השימוש בהם (כולם או חלקם), לפגוע באיכות השירות הניתן לך או לפגוע ביכולת החברה ליצור איתך קשר במידת הצורך.

11.1.2.    מידע הנאסף על ידי החברה - במהלך אספקת השירותים הכלולים במינוי נצבר בחברה מידע אודות שימושי המנוי בשירותים אלה, כגון מידע אודות נתוני צפייה (לרבות סוגי התכנים, דפוסי הצפייה, משכם והיקפם), הפעולות השונות שמבצע המנוי במסגרת השירותים, תלונות ובירורים, הקלטת שיחות למוקד שירות הלקוחות של החברה, המכשירים שבהם עושה המנוי שימוש, לרבות כתובת האינטרנט (IP) שממנה פועל המנוי או זיהוי המכשירים (Device ID) ומיקומם הגיאוגרפי, מערכת ההפעלה או הדפדפן שבהם עושה המנוי שימוש, גרסת מערכת ההפעלה וגרסת האפליקציה, חיפושים (לרבות חיפושים קוליים), שמירת תכנים, רכישת תכנים וכיו"ב. החברה אוספת גם מידע שנמסר לה מצדדים שלישיים כדין, בהם גורמים מורשים כגון חברות שירות, נתוני אשראי ומאגרי מידע חוקיים.

11.1.3.    Cookies - חלק מהשירותים משתמשים בתוכנות צוברות מידע, בעוגיות ודומיהן ("עוגיות") לצורך תפעולם השוטף והתקין, לשם אבטחת הנתונים בהם והמידע הנמסר, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש בשירותים, לשם קבלת החלטות בנוגע לשירותים או פעילות המנוי, לשם אימות פרטים וזיהוי, מניעת הונאות ותרמיות, לשם שיפור חווית הגלישה, תוך התאמת התכנים והשירותים להעדפות האישיות של המנוי, לשם אפיון המוצרים המתאימים למנוי, להתאים עבור המנוי פרסומות הרלבנטיות אליו, אף באפליקציות אחרות או בגלישתו באתרים אחרים, הכל למטרות סטטיסטיות, מחקריות, שיווקיות ומסחריות, וכן לצרכי אבטחת מידע.

העוגיות מכילות ואוספות מידע כדוגמת התכנים שבהם צפה המנוי, משך הזמן שהמנוי שהה באפליקציה, כתובת ה-IP או ה- Device ID של המנוי, מאפייני המכשיר ועוד. כמו כן, העוגיות עשויות לשמור מידע בדבר הרגלי הצפייה והשימוש של המנוי גם באתרים אחרים, העמודים באתרים או באפליקציה וכל פעולה אחרת בהם.

השירותים עשויים לעשות שימוש אף בעוגיות של צד ג' – למשל עוגיות של חברת Google כגון אלו המוטמעות תוך שימוש ב-Google Analytics, המסייעות לחברה להתאים עבור המנוי את חווית הגלישה או השימוש ולהסיק תובנות סטטיסטיות בנוגע לכלל השימושים בשירותים. מידע נוסף על עוגיות אלו ניתן למצוא באתר של גוגל בכתובת https://www.google.com/intl/en/policies/technologies/ads.

11.2.       עליך למסור רק מידע נכון, אמין ומדויק, רק בשמך ועבורך, ולא בשם או עבור צדדים שלישיים, למעט כמפורט להלן. אם תמסור לחברה או תגרום לכך שיהיה בידי החברה מידע אישי של צד שלישי (בין באופן יזום ובין באמצעות מתן הרשאה לצד שלישי לעשות שימוש בשירותים), הינך מצהיר כי קיבלת את הסכמתו המפורשת של הצד השלישי למסירת המידע. ההתייחסות למידע של הצד השלישי בהסכם זה תהיה כאל מידע שלך, ובכל מקרה האחריות כלפי אותו צד שלישי תהיה שלך. ייתכן, כי לצדדים שלישיים המשתמשים במינוי תהיה גישה למידע אודות משתמשים אחרים במינוי (למשל, היסטוריית הצפייה אשר כוללת מידע הנוגע לכלל המשתמשים במינוי, המלצות צפייה המבוססות על תכנים בהם צפו כלל המשתמשים במינוי ופרופיל צפייה של משתמש אחר), ולך ולצדדים השלישיים לא יהיו כל טענות בקשר לכך כלפי החברה.

11.3.       המידע שיימסר על ידך והמידע שייאסף אודותיך על ידי החברה (יחד – "המידע אודות המנוי") יישמר ויטופל על ידי החברה בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, לרבות שמירתו במאגרי מידע רשומים של החברה. המידע ישמר בשרתי החברה או בשרתים של צדדים שלישיים, לרבות באמצעות שירותי ענן, בארץ או בחו"ל, לעתים במדינות המקנות רמה הגנה פחותה למידע אישי מאשר זו המוקנית בדין הישראלי. בשימוש בשירות מסכים המנוי לשמירת ועיבוד המידע כאמור. השימוש במידע יהיה בהתאם למטרות מאגרים אלו ולאמור בהסכם זה או במדיניות הפרטיות הפרטנית של השירות הנוסף בו הינך משתמש.

11.4.       הינך רשאי לסרב למסירת המידע או לאיסוף המידע על ידי החברה או לאילו מהשימושים במידע המפורטים בהסכם זה, אך במקרה כזה החברה תהיה רשאית שלא לאפשר לך את המשך השימוש באפליקציות או את קבלת השירותים הכלולים במינוי. אם כבר הצטרפת לשירות ותחליט לחזור בך מהסכמתך כאמור או מחלק ממנה, החברה תהיה רשאית לראות בכך בקשה לניתוק משירותיה, בכפוף להוראות לעניין זה בהסכם זה.

11.5.       מטרות שימוש במידע - החברה רשאית להשתמש במידע אודותיך לצורך: (1) מתן שירותי החברה, ניהולם ותפעולם, ובכלל זה משלוח הודעות שירותיות למנוי הנחוצות לצורך מתן השירות, גביית כספים מהמנוי, עריכת ומשלוח חשבונות, משלוח הודעות חוב (ככל שנדרש) ויצירת קשר עם המנוי מכל סיבה שהיא; (2) למטרות מחקר, בקרה וניתוח, שיפור מתן השירות ולמטרות סטטיסטיות שונות; (3) הצגת המלצות והצעות צפייה; (4) משלוח דברי פרסומת (לרבות הצעת שירותים או מוצרים מטעם החברה או במשותף עם צדדים שלישיים ובכלל זה גופים קשורים של החברה), באמצעות הודעה אלקטרונית (לרבות הודעת WhatsApp), הודעת מסר קצר (לרבות SMS או MMS) או מערכת חיוג אוטומטי וזאת ביחס למסרים פרסומיים (לרבות של צדדים שלישיים ובכלל זה גופים קשורים של החברה) מסוג דומה לסוגי המוצרים והשירותים של החברה ובכפוף להסכמתו של המנוי גם למסרים פרסומיים שאינם מסוג דומה; (5) ביצוע פעולות שיווק ושירות שונות, בין היתר באמצעות דיוור ישיר ולרבות באמצעות טיוב והעשרת המידע למטרות אלה; (6) קביעת זכאותו של מנוי להטבות שונות אותן תהיה החברה רשאית להציע מעת לעת; (7) למטרות אבטחת השירות, מניעת הונאות, גילוי תרמיות או פעילות בלתי חוקית אחרת, אבטחת השירותים לרבות חסימת מנוי העושה שימוש לרעה באפליקציה; (8) לצורך עריכת סקרים לגבי השירותים והמוצרים המוצעים על ידי החברה; (9) אכיפת זכויות החברה על פי הסכם זה.

11.6.       מנוי אשר אינו מעוניין לקבל דברי פרסומת כמפורט בסעיף 11.5(4) לעיל או אינו מעוניין כי המידע אודותיו ישמש למטרות דיוור ישיר, רשאי לפנות לחברה בכל עת ולהודיע על סירובו כאמור או לעדכן את העדפותיו באמצעות אתר החברה. אפשרות הסרה קיימת גם בכל הודעה שיווקית שנשלחת על ידי החברה. החברה תוכל להמשיך ולשלוח למנוי הודעות שהדין לא מחייב את הסרתן או שהדין מתיר או מחייב לשלוח אותן.

11.7.       במסגרת השימוש באפליקציות עשויות להופיע פרסומות או קישורים שונים לאתרים או יישומים חיצוניים. לחיצה על הקישור תעשה על דעתך ועל אחריותך בלבד, שכן הלחיצה תוציא אותך משירותי החברה ותפנה אותך לאתר או יישום חיצוני, שתהיה כפוף לתנאיו, לרבות מדיניות הפרטיות שלו. שימוש באתרים המקושרים או גלישה בהם או מסירת פרטים דרכם, הם באחריותך בלבד ובהתאם לתנאי השימוש, תקנון ומדיניות הפרטיות של אותם אתרים.

11.8.       מסירת מידע לצד שלישי

11.8.1.    החברה רשאית להעביר את המידע אודות המנוי לצדדים שלישיים, בארץ או בחו"ל, לרבות גופים הקשורים לחברה, על פי דרישת המנוי או בהסכמתו.

11.8.2.    כמו כן, החברה רשאית להעביר את המידע אודות המנוי לצדדים שלישיים, בארץ או בחו"ל, גם במדינות בהן רמת ההגנה של מידע אישי פחותה מרמת ההגנה המוקנית בדין בישראלי, גם ללא הסכמה נפרדת של המנוי, במקרים הבאים: (1) לצורך ציות לדרישת רשות מוסמכת על פי הוראות הדין וכן לצורך הגנה בפני דרישה, טענה או תביעה של רשות מוסמכת; (2) לצורך בירור תלונות וכן הגנה על זכויות החברה בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים; (3) על מנת למנוע פגיעה או נזק לגוף או לרכוש, לפי שיקול דעתה של החברה; (4) לצורך ביצוע הוראות הסכם זה ואכיפתו; (5) במקרה שבו תעביר או תמחה החברה את פעילותה או את זכויותיה וחובותיה, כולן או חלקן, לרבות את האפליקציות, לצדדים שלישיים, או תתמזג עם גוף אחר או תבצע רה-ארגון; (6) לצורך העברת המידע לגופים קשורים לחברה ובלבד שהם ישתמשו במידע בהתאם להוראות הסכם זה, עבור שירותי החברה או שירותי הגופים הקשורים; (7) לצדדים שלישיים המעניקים לחברה שירותים בקשר לשימושים במידע שאותם מותר לחברה עצמה לבצע או הוצאת פעילות של החברה למיקור חוץ, כגון עיבוד מידע, אחסון, מחשוב "ענן", פעולות שיווק, תיקונים, החלפות ושירות לקוחות; (8) לצדדים שלישיים המספקים למנוי שירות משלים או נוסף לפי בקשתו; (9) כשהמידע המועבר הוא מידע אנונימי, מצרפי או סטטיסטי שאין בו כדי לזהות באופן אישי את המנוי, לרבות למפרסמים, וזאת לכל מטרה שהיא לרבות על מנת לשפר, להעשיר או לשנות את השירותים והתכנים המוצעים על ידי החברה ועל ידי הצדדים השלישיים.

11.9.       אבטחת מידע

11.9.1.    החברה עושה ככל שביכולתה כדי להגן על סודיות המידע אודות המנוי, תוך נקיטת אמצעי אבטחת מידע הולמים ומקובלים בהתאם להוראות הדין החלות על החברה. החברה עושה שימוש בטכנולוגיות אבטחה מתאימות למניעת חדירה לפלטפורמות שבאמצעותן מוגשים השירותים ולמניעת פגיעה אפשרית בפרטיות המנוי ובוחנת אמצעים אלה מעת לעת. אולם החברה אינה יכולה להבטיח כי לא יהיה כל שיבוש בשירותים או כי לא תהיה כלל סכנת חדירה למידע. החברה לא תהיה אחראית לנזק שייגרם עקב חדירה או העברה לצדדים שלישיים כאמור, כל עוד החברה נוקטת אמצעי אבטחת מידע סבירים.

11.9.2.    עליך לנקוט בעצמך אמצעי אבטחת מידע, לרבות אי מסירת פרטי ההזדהות באפליקציות לאחר, בדיקה כי פרטי הקשר שנמסרו לחברה נכונים, שימוש בתוכנות אנטי וירוס ואמצעי הגנה לציוד הקצה ממנו מתבצעת הגישה לאפליקציות, שימוש באמצעי הגנה למכשיר הקצה כגון סיסמא או זיהוי ביומטרי. החברה לא תישא באחריות לשימוש במידע אודותיך הנובע מאי נקיטת אמצעים כאמור על ידיך.

 

12.   זכויות קניין רוחני והגבלות על השימוש באפליקציות

12.1.       האפליקציות והתכנים הכלולים בהן מוגנים, בין היתר, על ידי דיני קניין רוחני וזכויות יוצרים. זכויות החברה או צדדים שלישיים באפליקציות ובתכנים הכלולים בהן שמורות ונותרות בידי החברה או הצדדים השלישיים, ולמנוי ניתנת אך ורק זכות מוגבלת להשתמש באפליקציות בהתאם לתנאי הסכם זה, הניתנת לביטול בכל עת.

12.2.       יתכן כי בשל מגבלות של זכויות יוצרים יקבעו מעת לעת תקופות החשכה (Blackout periods) בחלק מהערוצים או התכנים, ובשל כך אלו לא יהיו זמינים לצפייה או שמירה במהלך תקופות ההחשכה. יתכן כי בשל מגבלות של זכויות יוצרים תמחק החברה תכנים שנשמרו על ידך לצורך צפייה נדחית. האמור בסעיף זה לא יקים לך עילת פיצוי או זכות להפחתת התשלומים המשולמים על ידך לחברה.

12.3.       הסכם זה אינו מעניק לך זכות לעשות שימוש בכל סימן מסחרי, שם מסחרי או סימן שירות של החברה או של צד שלישי כלשהו.

12.4.       צד שלישי יוכל לאכוף את זכויותיו כלפיך במישרין, והחברה לא תהיה אחראית בגין הפרות שתבצע בקשר לתכני צד שלישי, בין אם על פי חקיקה מקומית או זרה, אמנות בינלאומיות, תקנות, חוזים, כללים, הסכמי מנוי וכיו"ב.

12.5.       האפליקציות מיועדות לשימוש פרטי-אישי בלבד על ידיך. אינך רשאי לעשות באפליקציות או בתכנים הכלולים בהן כל שימוש אחר, לרבות שימוש מסחרי או עסקי, להעביר את פרטי המינוי לצד שלישי כלשהו או לבצע ביצוע פומבי, שידור פומבי, השמעה פומבית או הקרנה פומבית. חל איסור להעתיק או להקליט את התכנים הכלולים באפליקציות (למעט באמצעות שירותי שמירת התכנים הניתנים במסגרת השירות), לשכפלם, לשנותם, להפיצם לצד שלישי כלשהו, לשדרם, להציגם בציבור או במקום ציבורי או בפני קהל, לבצעם, לפרסמם, להעניק רישיונות עבורם, ליצור עבודות נגזרות מתוכם, או להעבירם הלאה, וכן להשתמש בהם בכל דרך אחרת למעט שימוש פרטי-אישי ללא הסדרת רישיון בגין זכויות יוצרים ומבצעים עם בעלי הזכויות.

 

13.   הגבלת אחריות

13.1.       השירותים הכלולים במינוי, האפליקציות, לרבות התכנים המוצעים בגדרן, שירותי התמיכה הטכנית, שירות הלקוחות וכל שירות אחר המפורט בהסכם זה ("השירותים") מסופקים לך כמות שהם ("as is").

13.2.       החברה (בסעיף ‎‎13 זה - לרבות נושאי המשרה בה, הדירקטורים, העובדים, השלוחים, הספקים שלה או מי מטעמה) אינה נושאת בכל אחריות או חבות בגין הדיוק, התוכן, השלמות, המהימנות, רמת השירות וטיב השירות, התפעוליות (operability), האיכות או הזמינות של השירותים, או התכנים לרבות של צד שלישי כלשהו הניתנים לצפייה באמצעות המינוי, והיא אינה נושאת בכל אחריות או חיובים משתמעים לגבי איכות טכנית, התאמה לתכלית מסוימת, מקצועיות הביצוע, בעלות ואי הפרת זכויות. מבלי לגרוע מהאמור, מובהר כי שעות השידור של התכנים בערוצים השונים אינן בשליטת החברה, והן עשויות להשתנות מעת לעת.

13.3.       החברה אינה אחראית לכל פגיעה ברוחב הפס, למיצוי קיבולת של חבילת גלישת האינטרנט שלך, לעלויות השימוש באינטרנט או להשפעה של השימוש בשירותים על שימושים נוספים שלך באינטרנט או להשפעת השימושים הנוספים כאמור על השירותים, לרבות תקלה, פגיעה באיכות או כשל בהעברת השירותים.

13.4.       קבלת השירותים ואיכותם תלויה בגורמים טכנולוגיים שאינם בשליטת החברה, כמו זמינות ותקינות של האינטרנט ורשתות תקשורת אחרות וכן המכשירים שבהם תעשה שימוש. לפיכך, מבלי לגרוע מן האמור לעיל, לא תהיה רשאי להעלות כלפי החברה כל טענה או דרישה בגין כל טעות, תקלה, פגיעה באיכות או כשל בהעברת השירות, ככל שהם נובעים, במישרין או בעקיפין, מתקלה או כשל באינטרנט או בתשתית או ברשת תקשורת אחרת או במכשירים (למעט במקרים של תקלה כאמור בסעיף ‎5.5.7 במכשירים שהושכרו או הושאלו לך על ידי החברה).

13.5.       החברה לא תהיה אחראית לכל שיבוש בשמירת תכנים, לזמינותם של התכנים השמורים או למחיקתם, במלואם או בחלקם, מכל סיבה שהיא, ולא תהיה זכאי להחזר כספי כלשהו בשל שיבוש או אי זמינותם של התכנים כאמור.

13.6.       ייתכן כי בחלק מהמכשירים תתאפשר גישה לערוצים ושירותים אשר מקורם באפליקציות אחרות ולא באפליקציה ("ערוצים ושירותים חיצוניים"). הערוצים והשירותים החיצוניים אינם חלק משירותי החברה, והחברה אינה אחראית להם, לרבות לתכנים המופיעים בהם, לדיוקם, לזמינותם, להתאמתם ולאיכות השידור בהם.

13.7.       החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שעלול להיגרם ככל שאתה או מי מטעמך תבצעו רכישות או פעולות באמצעות חשבונות של צדדים שלישיים כאמור בסעיף ‎‎3.7 לעיל.

13.8.       ייתכן כי בעת התקנה או עדכון של תוכנות או אפליקציות הדרושות לצורך שימוש בשירותים שונים המותקנים על גבי המכשירים, יתבצעו שינויים אוטומטיים בהגדרות המכשירים, לרבות איפוס הגדרות המכשירים (וביניהם, הגדרת הקוד), וכן יותקנו רכיבי תוכנה במכשירים. החברה לא תישא באחריות, בשום מקרה ומכוח כל עילה משפטית שהיא בשל שינוי הגדרות (לרבות איפוס הגדרות) או התקנת רכיבי תוכנה כאמור, לרבות נזק, תקלה, הפרעה, בעיה, האטה, פגיעה בתכנים אחרים שעל המכשירים וכל השפעה אחרת כגון אלו, אשר נגרמו לקראת, במהלך או לאחר התקנת או עדכון התוכנות או האפליקציות על ידך.

13.9.       החברה אינה נושאת בכל אחריות, בשום מקרה ומכוח כל עילה משפטית שהיא, כלפיך או מי מטעמך או כלפי כל אדם אחר, בגין כל נזק, ישיר או עקיף, מכל סוג שהוא שנגרם: (1) עקב פעולה שהחברה רשאית לעשות על פי דין, על פי הסכם או על פי הוראה מפורשת של ערכאה שיפוטית או רשות מוסמכת; (2) עקב אי אספקת השירותים, הגבלתם, הפסקתם, השהייתם או אי יכולת שימוש בהם, הנובעים מפעולה מכוונת של החברה אשר דרושה לשם הפעלת השירותים, אספקתם או תחזוקתם, או לשם הפעלת אמצעים למניעת הונאה; (3) עקב טעות, שיבוש או איחור באספקת השירותים או בשל כך שאינם מתאימים לך; (4) עקב תקלה בתשתיות או בציוד אשר מסופקים לך על ידי גורמים אחרים, עקב תקלה בציוד השייך לך או עקב תקלה שמקורה בוירוסים או תוכנות זדוניות שחדרו למערכות החברה; (5) עקב נזק שעלול להיגרם כתוצאה משימוש בציוד שלא סופק לך על ידי החברה ו/או בעקבות פעולה בניגוד למדריכי ההתקנה העצמית או הוראות הבטיחות בקשר עם ציוד שסופק לך על ידה; (6) עקב גישה ללא הרשאה או שימוש בלתי מורשה אחר בשירותים ולכל הנובע מכך, למעט במקרים שבהם גישה או שימוש כאמור התבצעו כתוצאה מפעולה מכוונת של החברה או רשלנות חמורה של החברה; (7) כתוצאה מנסיבות שאינן בשליטת החברה כגון כח עליון, מלחמה, אש, פעולות איבה, חבלה, מגיפה, השבתה, שביתה, הגבלות או הפסקות של השירות עקב תקנות או צווים ממשלתיים, חוקים, הנחיות של גורמים מוסמכים וכיו"ב, וזאת בתנאי שהמקרים האמורים אינם בשליטת החברה ועל אף מאמצים סבירים אין באפשרות החברה לעמוד בהתחייבויותיה.

13.10.   מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה לא תישא בכל אחריות נזיקית, חוזית או אחרת לכל נזק עקיף, תוצאתי או מסתבר, לרבות פגיעה במוניטין, אובדן הכנסות, אובדן מידע וכיו"ב, שיגרם לך בקשר לאספקת השירותים, הגבלתם, ביטולם או הפסקתם מכל סיבה שהיא.

13.11.   אחריותה הכוללת של החברה בקשר לשירותים, ותרופתך הבלעדית במקרה שהחברה תימצא אחראית למרות הגבלות האחריות לעיל, תהיה רק בגין נזק ישיר שיגרם בשל הגבלת השירותים או הפסקתם, או בגין נזק הנובע מפעולה מכוונת של החברה, ותוגבל בכל מקרה לסכום ששילמת בפועל עבור השימוש באפליקציות במהלך שלושת החודשים שקדמו למועד קרות האירוע שגרם לנזק.

13.12.   יהא עליך לשפות את החברה ולהגן עליה מפני כל טענה, דרישה או תביעה, אשר יגרמו כתוצאה מהשימוש שאתה או מי מטעמך תעשו בשירותים בניגוד להוראות הסכם זה או לכל הוראה אחרת בקשר לשירותים, לרבות במקרה של הפרת זכויות קנין רוחני.

13.13.   האמור בסעיף זה בא להוסיף ואינו גורע מכל חסינות, הגבלה או פטור מאחריות המוענקים לחברה או אשר יוענקו לה בעתיד על פי הוראות הדין.

 

14.   שונות

14.1.       לא תהיה רשאי להמחות את זכויותיך וחובותיך על פי הסכם זה לכל צד ג'. החברה רשאית להמחות את זכויותיה וחובותיה, כולן או חלקן, על פי הסכם זה לכל צד ג', לרבות במקרה של מיזוג.

14.2.       על הסכם זה יחולו דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין הנוגע להסכם זה ולשימוש באפליקציות הוא בתי המשפט המוסמכים בישראל.

14.3.       כל מידע או הודעה בקשר לאפליקציות (ובכלל אלה החשבון החודשי בכפוף להסכמתך) יישלחו אליך באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני או מספר הטלפון שמסרת בעת ההתקשרות עם החברה או בכל דרך אחרת שתציע החברה מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה.

14.4.       הסכם זה נעשה בכפוף להוראות כל דין, וכל הוראה בהסכם זה הסותרת את הוראות החוק תראה כאילו תוקנה כפי הנדרש על מנת להתאימה להוראות החוק כפי שיפורשו מעת לעת על ידי בתי המשפט.

14.5.       במקרה שיתברר כי אחד החלקים של הסכם זה הוא בלתי חוקי או בלתי ניתן לאכיפה, חלק זה ימחק או ישתנה ושאר החלקים של ההסכם יוותרו בתוקפם.

14.6.       החברה רשאית לפעול לצורך מילוי התחייבויותיה מכוח הסכם זה בעצמה, באמצעות קבלני משנה או באמצעות אחר מטעמה.

14.7.       הוראות הסעיפים הבאים הן תנאי מהותי בהסכם והפרתן היא הפרה יסודית של ההסכם: ‎4.3, ‎4.4, ‎4.8, ‎5.5, ‎6.5, ‎7, ‎11 ו-‎12. מבלי לגרוע מהאמור, כל הפרה אחרת של ההסכם על ידי המנוי, אשר לא תוקנה בתוך 7 ימים מהיום בו נשלחה למנוי הודעה על כך, תחשב כהפרה יסודית של ההסכם.

14.8.       החברה רשאית לשנות מעת לעת את תנאיו של הסכם זה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, בכפוף למתן הודעה מראש למנוי אודות השינוי.


תנאי התקשרות כלליים לאפליקציות yes