תקלת הלווין הסתיימה, כל הערוצים למעט ערוצי הרדיו חזרו לשידור.ייתכן כי חלק מהממירים יצטרכו אתחול מחדש (להוציא מהשקע ולחבר מחדש).אנו מתנצלים על ההפרעה הזמנית.
כל המידע וכל הפתרונות לכל התקלות במקום אחד בקלות ובמהירות!
ביטול או שינוי מועד הגעת טכנאי ללא צורך בשיחה עם שירות לקוחות
עוברים דירה בקליק באתר בקלות ובמהירות! ללא צורך בשיחה עם שירות לקוחות
תשובות לשאלות נפוצות בנושאי תפעול השלט, תפעול הממיר, פעולות בשירות עצמי באתר ועוד
ניתן לאפס את הקוד הסודי של הממיר בקלות ובמהירות באתר
ונציגינו ישמחו לפתור כל בעיה ולענות על כל שאלה!
דברו איתנו ב-
שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה' - 08:00-20:00 ביום ו' - 08:00-14:00
שעות פעילות מוקד טכני: 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה (למעט יום כיפור)
פניות הציבור הינו גוף מקצועי האמון על מתן מענה לתלונות הציבור וללקוחות החברה בכל נושא ועניין הנמצא בתחומי פעילותה של yes.
מכתבים ניתן לשלוח לכתובת: עבור yes - פניות ציבור, רח' היוזמה 6, כפר סבא או באמצעות פקס: 09-7614757 או באמצעות מייל: yes-tlunot@yes.co.il
אנו נשוב אליכם תוך 5 ימי עסקים
בכל עת ביכולתכם לפנות אלינו באחת מהדרכים ליצירת קשר המפורטות לעיל ולבקש כי לא תבוצענה אליכם יותר פניות בהתבסס על המידע שנמסר על ידכם.